onsdag 1. februar 2012

Syklusdag 14

...og jeg har hatt 2 av 3 "prikker" på monitoren min i hele 6 dager! Det er vel lenge? Tror jeg har hatt det maks 5 dager før, før det så har blitt fullt utslag på dag 6.
Blir litt spent på om Pree-seed kan påvirke eggløsningstestene?
For jeg tester jo etter eggløsning om morgenen, og har to dager på rad hatt samleie om natten før. Er redd restene av kremen ødelegger for testingen...
Det stikker og styrer i eggstokkene, og har gjort det i ca 1 uke. Det er da jammen på tide at eggløsningen skjer? Blir så utålmodig av å gå sånn og vente. Vi har jo det veldig "hyggelig" :) i denne perioden da, og det er jo helt supert! Men er litt kjipt med den kremen og planleggingen merker jeg...
Mannen min skal bort i helgen, og jeg kjenner at jeg blir ekstra utålmodig. Hadde vært ypperlig om jeg fikk eggløsning senest i morgen, så hadde jeg bare kunnet "slappe av" i helgen, vel vitende om at jeg har iallefall bakt sammen bolledeiga på riktig måte og til riktig tid! :)
Så kunne vi bare se om ingrediensene var friske, blandingen riktig sammensatt, og om hevingen skjer som den bør! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar