torsdag 2. februar 2012

dag 15, fortsatt "HØY"

Åeh!! Må bare få ut litt frustrasjon. :( Det er altså 7. dagen med "høy" på monitoren, men ingen klekking på gang. Fy så irriterende å gå slik å vente!

I natt så var mannen så trøtt også, så det ble litt bortkastet pre-seed kan du si. For jeg forberedte meg jo som vanlig. Men miljøet der inni får nå bare litt ekstra tilskudd av glidings da iallefall. Jeg ble litt snurt, siden vi i disse dager bare MÅ gjøre det. Og det vet han. Og han vil til vanlig alltid "stille en mann" når det er snakk om kos. Så i dag er jeg litt sur... Rett og slett!
Jaja... Kan være like dumt at det ikke ble "maks" i dag likevel da... Får bare skru av surpomp-trynet og skru på sjarmoffensiven til kvelden!

Men jeg lurer litt på om den kremen kan hemme resultatet på testene i monitoren... Det hadde nå vært litt kjipt. Noen som vet noe om det?

Denne kremen har vært et lite og siste håp for meg, men jeg begynner å miste litt troen. For det er liksom sikkert mest psyken min den skal hjelpe på. Det er jo siste preparatet jeg vet om som kanskje skal hjelpe. Nå er jo ikke perioden over ennå, og det er 1. periode med slik krem. Så får vel bare holde ut og se hva som skjer etterhvert.
Vi har fortsatt navnene våre på St. Olavs, men har ikke tatt de blodprøvene ennå. Mannen klarer det bare ikke. :( Det er på en måte siste sjangse nå for oss, før vi bare MÅ dit... Så vi krysser fingrene for at et MIRAKEL skal skje...

3 kommentarer:

  1. Hei! Er slitsomt med prøving og skjønner du ble litt snurt! Man vil jo ikke misse på eggløsningen men det er jo ingen krise så lenge en har sex regelmessig da:-) er det urinprøver den eggløsningstesten testes med? Vil ikke tro det skal ha noe å si i såfall. Den måler jo det den skal uansett tenker jeg:-) pergo kan jo klusse til syklusen litt men krysser fingrene for at den er rett rundt hjørnet! Har du ikke flere pergokurer igjen? Mari

    SvarSlett
  2. Hei Mari! :)
    Ja, vi vil jo gjerne legge inn aksjene når de skal legges inn, for å si det sånn. Vi har iallefall regelmessig sex. Så får vi satse på at annenhver dag holder i forkant.
    Vi er nå på dag 10 med "høy" på monitoren. Tror ikke jeg har lest om noen som har hatt "høy" så lenge(?) Har nesten brukt opp tuben med pre-seed også. Har vel igjen til 2 ganger.
    Har forresten god erfaring med den sålangt. Hjelper iallefall på svie og kløe ved hyppig sex.
    Det er urinprøve jeg bruker når jeg skal teste med monitoren. Jeg tester med morgenurin, og om jeg har hatt sex på natten så er jo det både rester av sæd og pre-seed. Men monitoren finner vel det den skal teste uansett. :)
    Jeg har ikke brukt pergo siste 2 mnd. Sist mnd var jo perioden så lang, og jeg fikk ikke bekreftet eggløsning pga ting og tang. Men tenkte at jeg ikke skulle ta pergo igjen nå denne mnd for å "balansere" kroppen litt igjen. Men det har jo ikke virket slik jeg tenkte da...
    Men men... Får satse på en eggløsning over helgen. Merkelig at den ikke kommer siden monitoren viser "høy", over sååå mange dager...
    Hvordan går det med deg da Mari? :) Alt bra med deg og den lille i magen??

    SvarSlett
    Svar
    1. Hm.. så rart! Håper du har fått eggløsningen til nå da! Bra du likte pre seeden da:-) Synes også den hadde god effekt på svie og kløe jeg kunne være plaget av. Pergoen kan nok sette systemet litt ute av balanse ja.. Er jo greit å ha en pergpokur til gode da! Var til UL i uke 8 og der fikk vi høre hjertelyd. Det var to stk der men bare den ene som blir noe. Var visst ikke så uvanlig sa gynelkologen men litt sprøtt at vi plutselig hadde befruktet to egg! Er i uke 11 nå og det går bra så langt:-) Krysser fingrene for at dere skal lykkes denne mnd!

      Slett