torsdag 9. februar 2012

Dag 14 med "HØY" på monitoren...

Ja, og sånn går no dagan... :-O
Tenk, vi er på dag 22 i syklusen, og så har vi 14 pinner på rad som viser "høy"? Er ikke det veeeeeldig rart?
Jeg har måttet bestille flere pinner og mer pre-seed nå, for det er straks tomt. Monitoren spør jo ikke om pinner etter 20 stk har jeg hørt. Hva skjer'a?!
Jeg har aldri hatt slik tull med syklusen før. De siste to mnd her nå har jeg ikke gått på pergo, og jeg bruker alltid å ha nokså regelmessig mens og eggløsning. Har alltid fått påvist eggløsning på monitoren også.
Jeg begynner å lure nå... Jeg drømte før helga at jeg var gravid, og at det var derfor monitoren viste "høy" så lenge. Så jeg var jo teit og tok en test. Negativ. Så det er ikke det heller...
Lurer på om det er flere der ute som har hatt 14 dager med "høy"?!

Et lite hjertesukk fra meg... som er nokså utålmodig nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar