søndag 12. februar 2012

Morsdag

Gratulerer til alle mødre med morsdagen i dag! Og det mener jeg virkelig! :)
Og spesielt til min egen mor, som selvsagt er den aller beste!

Legg til bildetekst


Jeg bor ikke så nærme min mor, så jeg feirer ikke noens morsdag i dag. Og jeg må innrømme at jeg er misunnelig på de som kan feires, og som får søte tegninger fra barna sine, frokost og kaffe på sengen osv. Det stikker ekstra i hjertet til en barnløs dame.
På facebook skrives det ivrig om alt de har fått i gaver, klemmer, gode opplevelser med barna, og gratulasjoner i fleng. Jeg merker jeg blir litt sur. Ikke meningen, men jeg blir det bare.

I dag er jeg på dag 17 med "høy" på monitoren! Og på dag 24 i pp. Utrooolig så lenge den skal stå på "høy". Den må ha hengt seg opp? Skjønner veldig lite av det der.
Nå har jeg også brukt opp tuben med pre-seed, og er tom for pinner til monitoren min også. Så det blir nok ikke mulig å finne eggløsning denne mnd heller. TO måneder med krøll. Mine to første egentlig.

I går stakk det til nederst i magen når jeg skulle reise meg opp fra sofaen. Jeg datt ned igjen i sofaen og klarte ikke bevege meg. Varte i bare 10 sekunder, men var ubehagelig. Så da tenkte jeg at YES, nå slapp egget... Men ingen "maks" i dag alikavel.
Ikke er det den berømte "festesmerten" heller, siden jeg ikke har hatt eggløsning ennå og ikke er gravid.

Får satse på nye pinner kommer i posten i mogen, sammen med pre-seed tuben jeg har bestilt. Så får jeg bare legge prøvingen på hylla til neste pp.
Ønsker alle mødre, og de med baby i magen også, en riktig god morsdag! Jeg unner dere en dag dedikert dere! Skulle bare vært en av dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar