tirsdag 14. februar 2012

Hva skjer'a?

I går trykka jeg på monitoren. Den spurte etter pinne, og jeg gikk på do og gjorde det jeg skulle. Trykka på monitoren igjen og skulle sette inn pinnen, og da var jeg akkurat for sen i forhold til tidsfristen til når man skal teste. :( Forbaska! Så da stod det dag 25, og "høy", uten testing... Jeg så av testen at den ikke var positiv, iallefall ikke noe spesielt sterkere strek enn tidligere. Det var altså den 18. pinnen min totalt, dag 19 med "høy".
I dag tidlig, så ville den ikke ha pinne i det hele tatt!!!!?? Skal jo ta 20 før den gir seg? Og da gikk den ned til "lav" av seg selv, uten pinne. Men ER det slik...?

Men, jeg har merket nå i helgen, at på lørdag fikk jeg sterke smerter i 10 sek. i magen, sånn jeg ikke klarte reise meg. Og i går har jeg kjent på de typiske eggløsningssmertene som stikk i eggstokkene, og merket at jeg var noe "fuktigere" enn til vanlig.
Så jeg stoler nok en gang på kroppen, som forteller meg at jeg har fått en sen eggløsning, og testen ikke har holdt tritt med meg denne mnd. Har lagt inn aksjer, så jeg håper at timingen iallefall er riktig i forhold til aksjene.

Så da får jeg se da, om ca 14 dager, om tr kommer. Da har det iallefall vært eggløsning nå. Og om den ikke kommer... Tør ikke håpe engang. Bare litt... :)
Og hjelpe og trøste, det vil da si at jeg har syklus denne pp på 38-40 dager?! Sukk, dette har vært to dårlige måneder gitt, for en som er vant til regelmessige sykluser...

Testing på pinner er iallefall over for denne perioden og det er litt deilig, så det er bare å håpe på at egget slapp NÅ, og at naturen ordner veien videre frem mot ikm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar