onsdag 18. januar 2012

STATUS Q

I dag er jeg på dag 39... ALDRI vært så sen med m noen gang! Og både mandag og i dag testet jeg negativt på graviditets billigstrimmel...
Så da har jeg fortsatt noen alternativ:
1. at jeg ikke har hatt eggløsning i det hele tatt denne perioden (jeg har vanligvis alltid det)
2. at eggløsning var forsinket som antatt, men da er jeg likevel ca 2-3 dager over ikm.
3. at pergo i forrige pp har fucka opp denne perioden og hormonene mine...

Skjønner faktisk ingenting. Forrige søndag og mandag hadde jeg sterke menssmerter. Så forsvant de.
Har hatt smerter nå på søndag også, og mandag var det veldig ille!! Hadde også smerter i går, og har i skrivende stund fått murringene tilbake for de var ikke her i dag tidlig. Ikke så ille som mandag ennå da...
Ellers er jeg trøtt, ømme pupper bare av og til (merkes når jeg tar av bh'en og ved "hopping"), kvalm i ny og ne, og ellers sånn som jeg alltid er når jeg har pms.

Blir helt galen av å gå sånn!! Hvorfor kommer ikke tanta når jeg likevel ikke er gravid da??
Løper på do hele tiden for å sjekke status, blir jo glad når jeg ser at der ikke er noe ennå, for har jo ALLTID et håp, men likevel blir jeg så sur når jeg har hvite tester... :(

Når jeg var gravid (sa) for 100 år siden, så testet jeg positivt på min første test ca 5-6 dager etter ikm. Men vet selvsagt ikke om det gav utslag før den gangen.
Men da kjente jeg jo ikke disse menssmertene her heller, bare 1 kveld før ikm.

Sliter på psyken dette her. Tenk å lure meg på denne måten, og bare la meg gå her og pines!!!

Puh, måtte bare få det ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar