onsdag 18. januar 2012

Det ble alternativ 2

Etter en hard treningsøkt aerobic, så kom tante f på besøk i kveld...
Kom hjem fra trening, begynte verke ennå mer, og da kom tanta gitt...
Så da var det alternativ 2 som har skjedd denne mnd. Eggløsning var for sen, og rundt antatt tid, og jeg var 2-3 dager over ikm.
Det ble 39 dager denne mnd!

Jeg har ikke helt tatt det innover meg ennå, men jeg er både forbanna, fortvilet, glad og lettet på en gang.
Nå er det bare å starte monitoren på nytt, komme over menssmertene og blødningene, og brette opp ermene og legge inn nye aksjer...
Skal bestille pre-seed i kveld, og hente ut min siste pergokur på apoteket i morgen. Skal begynne på tablettene på dag 3, så da blir det på lørdag (siden jeg fikk m så sent i dag)
Har aldri prøvd pre-seed før, så det gir jo en lite ekstra motivasjon.

Nå skal jeg legge meg med varmeflaska og putte hodet under dyna og grine litt, før jeg sovner og begynner på ny frisk i morgen.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar