fredag 13. januar 2012

Hvit test, svart helg

Ja, da kom fredagen, billigstrimmelen er brukt og fikk hvit test gitt... Bombe!
Er på dag 4 med blinkene m, og på totalen dag 34. Siden det går såpass på overtid, så regner jeg med jeg fikk sen eggløsning denne mnd, og forventer besøk søndag/mandag.

Det er fredag, og jeg er nettopp ferdig på jobb, og orker ikke ta innover meg resultatet ennå.
Så i dag har jeg bestemt meg at siden det ble hvit test, så blir det svart helg. Da blir det øl på meg i kveld, tenk! :(

2 kommentarer:

  1. Det var kjipt den ble negativ.. Men om dere likevel har hatt litt sex rundt forsinket eggløsning så er jo ikke håpet helt ute? Selv om jeg vet åssen det er når en gasser på rundt eggløsning så blir det mindre ellers! Sånn var det ihvertfall for oss etterhvert. Men du får uansett kose deg med fest og venner i helgen! Det kommer til å ordne seg:-) mari

    SvarSlett
  2. Hei mari! :)
    Ja, det er like kjipt hver gang, noen ganger verre enn andre. Denne gangen har jeg ikke tatt det helt innover meg, for som du sier så skal ikke tanta være her før i morgen ca pga forsinket eggløsning.
    Ja, det blir ofte litt ekstra action rundt eggløsning!
    Det blinker m på 6. dagen nå, 36. dagen totalt. Har hatt ømme pupper noen dager, men i dag tidlig så kjenner jeg ikke noe spes. Så da forventer jeg besøk av tanta i løpet av dagen i dag eller i morgen er jeg redd... Pleier være slik.
    Får håpe du har rett mari, at det kommer til å ordne seg

    SvarSlett