onsdag 11. januar 2012

Blinker "m"

Ja, nå er jeg på dag 32, og det er andre dagen det blinker en "m" i skjermen på monitoren.
Det betyr at tanta er på vei, og hos meg blinker det "m" 3-4 dager før tanta kommer. Men siden det ikke har blitt påvist noen eggløsning på monitoren, og har vært 1 ukes mangelfull testing pga manglet pinner, så er det litt vanskelig å vite hva som skjer.
Det kan være monitoren synes det er på tide, kanskje den er såpass "smart" at den bare antar det? :)
Da blir jeg imponert...


Hadde menssmerter på søndag og mandag. Veldig mye på mandag. Og litt i går, men ikke så mye at det var noe å bry seg med. Ingenting ennå i dag. Jeg bruker ofte å ha litt sånne "advarselskramper" noen dager før tanta kommer. Kjipt! :(

Men etter et godt tips fra "mari" her på bloggen, så skal jeg i neste pp bestille pre-seed! Det skal hjelpe på miljøet der nede og hjelpe sædcellene frem til målet. Og så forhindrer den visst kløe og svie som noen kan få som reaksjon på sæden ved mye sex.
Så det blir da litt spennende å prøve dette.
Skal vel ta ut min siste pergo-runde også. Så da blir det pergorunde nr 3, pluss pre-seed.

3 dager igjen av uka, på fredag skal jeg ta en billigtest om tanta ikke har kommet.

3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Eggehvite fungerer akkurat som pre-seed, kanskje litt mere gris bare :P

    Følger iherdig med på bloggen din og håper på det store miraklet for dere, snart før enn senere!!! Vi sleit i over 3 år selv før det plutselig skjedde :)

    Hilsen ivrige leseren, Liv

    SvarSlett
  2. Hei Liv
    Så koselig at du leser bloggen min. :) Og veldig flott med tilbakemeldinger!
    Det er godt å "snakke" med andre om alt dette!

    Eggehvite altså? :D Det høres litt klissete ut ja! Men takk for tipset! Brukte dere det?
    3 år er veldig lenge det også! :( Uffa meg, det tar på!
    Men jammen klarte dere det! Gratulerer!!! :)
    Er du gravid nå, eller har miraklet kommet?

    SvarSlett
  3. Eggehvite ja :P Har ikke brukt det selv, men fra naturens side så er det visstnok veldig likt det vi produserer selv rundt eggløsningstidene :)

    Er "nygravert" enda :P Hehe. Så er fremdeles litt i sjokkstadiet :) Men, du vet hva de sier.. Tenke minst mulig på det o.s.v. så skjer det! Irriterende!! *fnis*

    Lykke til videre, i alle fall. Gleder meg til å følge bloggen din videre! :)

    Liv

    SvarSlett