torsdag 1. desember 2011

Mine to egg

Legen sa jeg hadde to egg klare for dropp nå sist torsdag. Eggløsningen skjedde fredag/lørdag, så nå heier jeg på de få og svake spermiene til mannen, at de har klart å finne frem til mine to håpefulle... 

Hadde samleie hver dag til og med søndag, så da satser jeg på det holdt sånn sett iallefall ;)

Ellers tar jeg zink og folat tabletter. Bruker gjøre det mer eller mindre hver mnd etter eggløsningen. Just in case. Er sikkert godt for andre ting også, så de blir ikke helt bortkastet!
Merker ingenting forskjell fra andre tider, men er vel på dag 6 etter el, så LITT tidlig! ;)
Enn så lenge så får jeg bare tenke at de to søte eggene mine (som på bildet? :) ) har fått selskap, og at det blir til noe der inni!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar