onsdag 7. desember 2011

Kveld 26

Kveld 26 nå, og jeg har en bang anelse som forteller meg at ingenting er annereldes enn noen andre måneder. Jeg merker ingenting av symptomer. Ingen ømme bryster i det hele tatt etter el, og ingen kvalme eller noenting. Dette kjenner jeg jo før tanta kommer også, men nå ingenting. Noen ganger har jeg hatt like lite symptomer som nå, og tanta kommer da også. Det som gjør at jeg skjønner at tanta kommer nå også er at jeg er trøtt, har litt hodepine, og så kjenner jeg murring i magen av og til. Og veldig humørsvinginger.
Mange sier at dette KAN være graviditetssymptomer også, men det har det aldri vært hos meg.

Jeg skal på julebord fredagskveld, så jeg tenker at siden det da er dag 28, så tar jeg en test om morgenen, bare for min egen samvittighetsskyld. Er det negativt da (noe jeg er 99% sikker på) så kan jeg slappe av med vinen min på julebordet. Vil helst drikke brus av den årsak som jeg ønsker mest av alt, men om det blir tantebesøk i helga likevel, så kan den bare komme på fredag, eller at jeg får negativ test og kan bevisstgjøre meg litt.

Sitter nå og fryser på beina, og det murrer i magen. Pokker også, det er så kjedelig å kjenne på dette :(
De jeg kjenner som har hatt et ivf forsøk nå denne mnd har vært uheldige, noe som også bevisstgjør meg om at det er ingen selvfølge at det går bra med hjelp heller. Veldig lei meg på deres vegner... De har forsøkt i mange år de også.
Får bare smøre seg med ennå mer tålmodighet (er det en uendelig mengde med det?) og vente...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar