fredag 14. oktober 2011

IKM-dagen

I dag er det "den o-store IKM dagen." Naiv som jeg er, så tok jeg en ny test i dag. Hadde egentlig lyst å vente til i morgen eller søndag. For da slipper jeg gå på jobb etter å se den hvite testen... Det er nokså kjipt å måtte gjøre! Og så hadde jeg tenkt å kose meg med vin i kveld om den var negativ.
Så jeg tok testen, og den var like hvit som den i forgårs som det er bilde av nedenfor her. :(
Jeg er på dag 28, 14 dpo...
Det jeg kjenner på nå er murringer og stikkinger i magen, samt litt ømme brystvorter. Akkurat som før tanta kommer. Og INNMARI snarsur! Ler av meg selv når jeg oppdager det. Og det er litt mer enn vanlig, så det er nok pergo'en som viser seg sånn sett.
Men det er så rart, jeg fortrenger tanta og håper likevel helt til jeg ser "beviset" på papiret...! Naivt...

Men nå skal jeg åpne en flaske vin med min kjære, se tv og "glemme" litt de testene, og bare ikke tenke på noenting!

God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar