onsdag 14. september 2011

Til ny utredning fredag

Sukk og stønn, og jippi på en gang!
Fredag skal jeg på ny utredningssamtale hos gynekolog på sykehuset. Det er to år siden sist, og ingenting har skjedd siden da.
Jeg har tatt alle prøver på forhånd, og mannen har levert sitt. Så nå venter jeg på "dom nr 2."
Samtidig venter jeg på mensen! Er på dag 27 og vil være på dag 29 på fredag når jeg har timen.
Håper jeg ikke får mensen innen da, eller i det hele tatt på 1 års tid. Men føler ikke noe annerledes denne måneden enn andre, så har ingen håp at det plutselig nå har gått bra.
Så jeg motiverer meg selv alt jeg kan for å ha en konstruktiv, god og informativ samtale med legen.
Og gruer meg veldig veldig!
Vanskelig å huske alt jeg skal spørre om. Men har noen stikkord, og nekter gå før jeg får svar. Det som er tøffest for meg er at jeg skal dit alene, og skal høre om St. Olavs og muligheter for hjelp der. På sykehuset i min bygd så vet de så lite, så jeg får vel bare beskjed om å ta kontakt selv for brosjyrer etc. Vanskelig å måtte finne ut av alt selv! Sliter ekstra på det synes jeg!
Mannen min er ikke så aktiv deltagende på annet enn "prøvingen", og liker ikke å ta beslutninger, så man blir litt ensom sånn sett også.
Så nå setter jeg min tiltro til legen, at han sparker oss hardt et steg videre i prosessen.

Om noen leser dette, så håper jeg på lykke-til-tanker! :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar