fredag 30. september 2011

Min egen monitor viser et egg!

...og ja, det er bilde av min egen monitor, ikke kopiert fra nettet ;)

Nå viser den et egg, og det er på dag 14... Litt sånn som det etter "oppskriften" skal være.
Må nesten smile litt ironisk; Ting ser ut som det er etter oppskriften og alt er som det bør være, men det virker ikke likevel. Men dette er første gangen jeg dokumenterer prosessen på ordentlig. Det er 5. mnd jeg bruker denne monitoren, så skulle vel dokumentert mer, men egget har vist hver mnd på denne, alt fra dag 11 til 16.
Denne måneden har jeg også brukt enkel kur pergotime.
Så i dag, fredag 30. september har jeg eggløsning, på pergokur, og vi har "gjort det som skal til for å lage baby" også, så da får vi bare håpe vi trosser vår lille sjanse til å få det til på egen maskin, og at den lille prikken på skjermen i egget der fester seg og at ting skjer. :) Håpet har vi jo alltid uansett!

Egget vil vise i morgen også, det gjør visst det alltid 2 dager på rad for min del iallefall. Så det blir en romantisk helg ;)

God helg alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar