tirsdag 4. oktober 2011

Ventetid

Ja, nå er helga over, og jeg er vel 4 dpo. Hadde eggløsning på fredag, og det lyste også et egg på monitoren på lørdag, så jeg regner lørdag som 1dpo.
Eneste jeg merker av pergotime er at jeg hadde enorme eggløsningssmerter i forhold til vanligvis. Det var sånn at jeg ikke klarte å trene, jogge eller slike ting i helgen. Og jeg kjenner det sånn av og til nå etter eggløsning også, at det er mer stikking og bobling der nede. Og gurimeg så oppblåst jeg har blitt i magen!! Ser jo nesten gravid ut jo!! Hmm...

Pergotime gjør visst at man får en del graviditetssymptomer mot ikm, så det er jeg forberedt på. Her skal jeg ta ALT med en klype salt! Ikke noen forhåpninger denne gang før ikm, som er fredag/lørdag 14/15 oktober.
Og det er leeeeeenge til!!!!
Hva gjør man i ventetiden for å få tiden til å gå og fokusere på andre ting? Hva gjør dere?

1 kommentar:

  1. Vankelig å ikke tenke på det i ventetiden. Klarer ikke glemme å kjenne etter heller...

    SvarSlett