mandag 26. september 2011

Fertilitetsmonitor

"Hei, jeg heter Clear" - sier dama på reklamen på tv, som bedyrer sin tillit til Clearblue fertilitetsmonitor. "CLEAR" liksom? Så tilfeldig navn (!), og det er sånn at jeg irriterer meg grønn over den teite reklamen som er dubbet og kvalmende.
Men, så er jeg som så mange andre, såpass nysgjerrig at jeg lar meg rive med.
Denne har jeg skaffet meg da, og har brukt den i 5 mnd. Ingen resultat, men jeg har bevist at jeg har eggløsning hver måned, og syklusene mine er nokså stabile. Godt å vite det også.
Nå er jeg på dag 10, og har HØY fruktbarhet. Som på bildet her (bare at dette er kopiert fra nettet og viser dag 12 da)

Jeg synes denne monitoren er litt ok. Da slipper jeg å sjekke etter andre symptomer og tegn, men stoler på denne.
Så nå er det mandag, ny uke, nye muligheter, og tid for MASSE kjærlighet!! ;)

2 kommentarer:

  1. hvor mye koster den?

    Fin blogg! prøver selv :)
    Lykke til:)

    -Marianne

    SvarSlett
  2. Hei Marianne

    Takk for det! :)

    Denne monitoren kjøpte jeg på www.vitusapotek.no til kr 944,-! Det var der den var billigst, og jeg vet den koster 13-1400 andre steder! Iallefall i mai/juni når jeg kjøpte min.

    Og pinnene som hører til kjøper jeg på www.clearblueshop.no Der koster 20 stk pinner 199,- og er også billigste stedet jeg har sett...
    Så en plass de kostet 399... så... Man må sjekke litt ut hvor det lønner seg. Jeg har en sånn pakke på 20 i to måneder.

    ...og kom på nå at jeg må kjøpe flere, har bare 2-3 pinner igjen... :)

    Lykke til du også, Marianne! :)

    Babywisher

    SvarSlett