torsdag 3. november 2011

Liten oppdatering fra pausedama...

En stund siden jeg har skrevet på bloggen her nå. Jeg har jo hatt pause fra det meste denne mnd. så da ble det litt pause herifra også. Klarer likevel ikke å glemme syklusen, så vet at jeg er på dag 19 i dag. Har merket eggløsningen, og mener jeg hadde den litt tidligere enn sist, altså på kanskje på dag 12-13, men har ikke brukt monitoren heller, så vet ikke sikkert. Og vet dere, det er litt deilig også! :)
Vi slapper av litt ekstra denne mnd
Men symptomene på eggløsning har jeg hatt: Eggløsningsutflod, stikk og smerter i magen, litt oppblåst.
Og etter eggløsning får jeg andre symptomer som: småkviser i ansiktet, spesielt i tinningene. Og så et litt mer intimt problem jeg har etter eggløsning; kløe i underlivet... :( Har lest at veldig mange har det samme, så det er visst et symptom. Et jeg ikke setter pris på :( Har dere det?
Ellers så går det litt bedre psykisk denne mnd. Men jeg har noen stunder der jeg blir minnet på situasjonen likavel. Og så skal vi snart til time hos legen, for å diskutere fremtiden vår sammen. IVF eller ikke. Gruer meg. Vi skyver samtalen oss to imellom lenger og lenger frem mot timen, men snart må vi virkelig sette oss ned og avklare alt!
"Til freddan kanskje   -neste freddan..."


For i morgen er det faktisk fredag, og jeg er sååå klar for helg! Det skal bli godt å treffe venninner og kose oss med godteri og vin i morgen. Og så skal jeg kose meg med min kjære resten av helgen! Har på følelsen det blir en kos helg! <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar