mandag 24. oktober 2011

Pausemåned













Er nå godt igang med min pausemåned, både fra å teste etter eggløsning, og pause fra pergotime. Det er faktisk litt deilig å ikke vite hvilken dag jeg er på til en hver tid, og ikke få pøst inn hormoner mer enn normalt!
Regner meg frem til likevel nå at jeg er på dag... 9!
Kjente litt stikking i siden i går, så tenker at eggløsningen er på vei.

Klokken symboliserer TIDEN, og så er det pausebilde inni. Synes det passet så bra for denne måneden.

Vi skal bruke denne måneden til bare å slappe av, ta ting som det kommer og være heller litt impulsive og aktive :)

Er en liten stund siden jeg har skrevet her inne nå, mest pga tidsmangel, men også pga det alltid er litt tungt rett etter ikm og tanta kommer. Samtidig så har jeg jo også "pause", så da blir det ikke så mye å skrive om. Men skal skrive litt likevel, om ikke akkurat om meg selv og prøvingen. (som jeg jo ikke gjør denne mnd)

Ønsker alle en god uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar