tirsdag 11. oktober 2011

Murringer - AU!

Nå er jeg på dag 25, og det er 3-4 dager til ikm.
I 4 dager har jeg hatt en del utflod, melkeaktig. I tillegg har jeg i 2 dager har hatt mensmurringer som kommer og går. Murringene bruker jeg vanligvis å ha litt av noen dager før mensen kommer, men denne gangen, og særlig i dag, er murringene mer smerter. Og det pleier jeg først å få på ikm dagen.
Enten kan det være tanta som kommer rett rundt hjørnet, føles slik. Ellers så er det pergoen som har sin virkning på dette. Jeg føler ikke at jeg er gravid iallefall.
Ingen ømme bryst heller! Det varierer med meg fra pp til pp. Men bruker ofte få det fra el til ikm.

Jeg var sååå nære på å ta en test i dag tidlig. Skuffen min er full av billigstrimler. "Skuffelsen" kaller jeg den skuffen... Men er bare på dag 25, og det vil si 11 dpo. Så det vil nok uansett ikke gi noe utslag på meg.

Det er så mange som blir lurt av graviditetssymptomer av pergo, så jeg prøver å erkjenne og se at det er pergosymptomer som viser seg frem nå.

Likevel er det tanker som dukker opp:
"Når blir termin? Kan jeg fortelle det julaften til familien? Hva er unnskyldningen min til å ikke drikke alkohol på festen i helgen? Hva er lurt å ikke trene når man er gravid? Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre at egget løsner seg? Er det noe jeg bør gjøre for at det skal sitte?"
Og så får jeg tanker at jeg er gravid, og at det syns på meg. Men så er det bare oppblåsthet pga pms som gjør utslaget :(
Æsj, det er ikke gøy de dagene før ikm. Man merker pms-symptomene, og innbiller seg det er graviditetssymptomer, og blir like skuffet og ennå mer for hver gang tanta kommer.

Men nå synes jeg menssmertene kan gi seg. Orker ikke gå rundt med slike når jeg ikke har mensen!!
I dag skal jeg bare kose meg hjemme, trene litt zumba, og ta det litt kuli.
Uff, lenge til fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar