fredag 23. september 2011

Pergotider

I dag skal jeg ta siste tabletten min på enkel kur med pergotime. Begynte på dag 3 og skal ta fem tabletter til dag 7, så i dag er jeg på dag 7. Puh!
Er det ikke rart å begynne på dag 3? Synes de fleste begynner på 5...?Men legen hadde vel en plan med det. Merker i grunnen ikke så mye til tablettene. Tar de i 20 tiden på kvelden, tilfelle jeg skulle bli dårlig av de.
Når tar dere andre dem på døgnet?
Eneste jeg merker er at jeg er blitt veldig oppblåst i magen, og så prikker det for øynene nokså ofte. Snålt.

Det som er litt å tenke på er om det er VITS I for meg å ta disse her? Siden mannen har såpass dårlig kvalitet, og at legen anbefalte prøverør? Og jeg har jo eggløsning?
Vel vel, meg prøver meg, så har jeg et lite håp denne mnd også... Om ikke realistisk håp, men psykisk håp.

1 kommentar: