mandag 5. september 2011

Første innlegg på min babyønskeblogg

Dette er en blogg som handler om ønsket om barn, prøvingen, det å ikke få det til, og håpet om å klare å få det til til slutt.
Veien til babylykke, eller en håpløs reise til ingenting?


Dette innlegget er en famlende begynnelse på en blogg som jeg ønsker å kunne bruke til å skrive og formidle tanker og erfaringer rundt temaet.
En prest sa i et bryllup jeg var i nettopp, at faktsik 1 av 3 sliter med å få barn, og kanskje aldri får det. Da fikk jeg en liten oppvekker. Er det SÅ mange som sliter? Er vi ett par blandt SÅ mange?

Jeg har ofte brukt internettsteder for å søke informasjon, og er ofte innom barnimagen.com bl.a, og har vel igrunnen søkt informasjon og råd om det meste.

Jeg vil bruke denne bloggen til å skrive om min historie, erfaringer, og hvordan det går.
Kanskje jeg til og med kan få noen gode råd underveis, og dermed også kanskje kan være til hjelp for andre som ønsker baby, som ikke helt får det til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar