tirsdag 21. august 2012

For den som lurer

Guuud, det er lenge siden jeg har blogget nå altså! Har vel ikke så mange faste lesere heller akkurat, men var innom og sjekket i dag, og ser der er jevnlig noen som klikker innpå her. Folk som søker etter emner og som har lurt på samme som meg om diverse ting.

Status:
*Fortsatt ikke gravid, og er snart ferdig med mensen i skrivende stund.
*Har kuttet ut eggløsningsmonitoren
*Har testet meg 1 gang, selvsagt negativt
*Ingen fremgang ang prøverør og blodprøver...
*Begynner å erkjenne at jeg aldri skal bli mor
*Vurderer å kjøpe en hund, seriøst, som vi har tenkt på lenge. Skulle uansett hatt en hund en gang.
*Er 35, under 3 år til jeg ikke kan gjennomføre prøverør = DÅRLIG TID

Ellers får jeg noen "detter" innimellom, og savnet er STORT. Men som sagt begynner jeg å erkjenne problemet, og fokusere på andre ting i livet. Ting jeg føler jeg ellers går glipp av ved å bare gå å tenke på graviditet og barn. UT av boblen!!!!

Min venninne på 34 har endelig bestemt seg for å prøve å bli gravid. Forholdene ligger nå tilrette. Skulle begynne å prøve i august. Ble gravid ved et "uhell" i juli. Så de skal bli foreldre!!
Ting er utrettferdig føler jeg. Men samtidig er dette et under som jeg gleder meg over! :)

Thats all from me, for now...

3 kommentarer:

  1. Godt å se at du er tilbake- jeg er en av dem som sjekker innom hver dag! Lykke til videre, jeg er i nesten samme situasjon som deg, selv om jeg er "bare" 33...

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så hyggelig at du følger litt med meg :) Trodde egentlig denne bloggen kunne legges ned. Men da skal jeg prøve å oppdatere litt etterhvert som no "nytt" skjer.
    Vi er godt på vei inn mot el nå, og vi står på som vanlig vi. Men tester ikke etter el eller sjekker ting og tang. Tar det bare som det kommer og håper på å treffe blink. Som vanlig.

    Du skriver at du er "bare" 33. Da har du jo mange år på deg ennå! :) Kunne ønske jeg kunne skru ned alderen min 2 år og være 33 igjen. Eller, egentlig 22... ;) ;)
    Hvor lenge har du prøvd?
    Har du vært gjennom prøverør eller andre ting?

    Jeg tror jeg bare må håpe på et mirakel, sånn som jeg har gjort i maaaange år, og legge evt prøverørsmetoden "død". Det ser ikke ut som vi skal få til det.

    Men ønsker deg også masse lykke til! :) :) :)

    SvarSlett
  3. Oi... Du har jo svart meg! :) Sorry, det har jeg ikke sett!

    Min historie: Har vært sammen med drømmemannen i snart 14 år. Har hatt en exu og en sa. Påvist PCOS i 2007, tok lap i 2010. Ingen barn enda...

    Jeg heter Svarteper inne på Barn i magen. Vi kan godt skrive der, hvis du vil?

    Fortsatt masse lykke til, håper det klaffer for dere!

    SvarSlett