fredag 23. mars 2012

Tanta mi


Lenge siden jeg har oppdatert bloggen min nå. Ja, en hel periode faktisk. Jeg har bare ikke hatt spiriten oppe til å verken tenke på prøving og feiling, og å blogge. Men det har da ligget i bakhodet hele tiden. Alt sammen.
Men det går bra med oss, på alle måter uten om babylaging.
Det vil si, denne perioden har det vært en normal syklus igjen, heldigvis! Her har det både vært blinkende egg til rett tid, eggløsning, aksjesatsing til rett tid og alt.
Har hatt superømme pupper, mer enn vanlig, helt fra dag 1 etter eggløsning og frem til nå. Nå er de bare vanlige, vonde når jeg løper men det er vanlig før mensen alltid.
Jeg skal ha mensen i dag eller i morgen, og har i forgårs hatt mensverk, og kjenner til den i dag også. I dag tidlig tok jeg en "for-sikkerhetsskyld-test" siden det er helg. Den var hvit.
Så helga går jeg i møte med ny pakke tampax og paracet, samt jeg skal på polet og kjøpe meg en flaske god hvit vin. Og en poste smågodt! Fordi jeg fortjener det!

Tanta mi har jeg illustrert over! Jeg har ingen ekte tanter som er slik, men tante Mensen er slik i mitt hode. Fy så jeg hater henne!!! Hvorfor er hun så dum? Jeg vil ikke ha besøk av henne! Er glad hun finnes, men trenger ikke komme på en god stund nå, der grunnen er at det ikke er "rom til henne"...

Ønsker alle en fruktbar helg, eller en spirende helg for de som har fått sådd frøet! :) :)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar